Monday, April 5, 2010

Akhirnya..

Setelah sekian lama diella involve dalam sukan menembak akhirnya competition yg baru lepas 4 april 2010 diella berjaya mencapai score yg diella nanti2 selama ni..score mcm tu dlm traing mmg slalu dpt tp competition ni la yg first..walaupun bg org lain (bdk2 m'sia) xde la tinggi tp aku amat bangga dpt mencecah score itu.selama ni coach mengharapkn aku mencapai score tu n aku telah berjaya.. tq coach coz diatas ganjaran yg diberi..hope aftr diz score aku dpt maintain n terus menaik utk sukma Melaka yg merupakan sukma terakhir bg aku..almaklum la umur semakin muda..huhuhu..lepas ni kena traing kuat lg..chaiyok2 diella...u can do it!!!

4 comments:

aQu daN SesuAtu said...

tahniah...
kalu lan ade ddk tepi...
mesti score lebih baik kan...
hehehehehe

hijau bumi Tuhan... said...

tahniah diatas kejayaan...berkat sbb rajin gi trning...tp jgn cepat puas hati, cuba lg utk dpt yg terbaik, insyallah...

boxer,
mane bleh dok tepi dia...nti aku yg kena tembak, haha...

warna warni kehidupan said...

tq boxer and hijau bumi tuhan...
boxer klau lan ada sebelah xfokus nti..huhu..
baik bos lepas ni traing lebih lg...chaiyok2...

ashutz said...

waaaaa nk tembak jugak..sedih